31.5.07

Pozdrav!















V orbito bloggarskih fotografov je mistični katapult končno izstrelil tudi mene. Majcena zvezdica, ki je sedaj nekje na mlečni cesti. V kolikor oste pasirali mimo mene v obliki kometa, planeta, zvezde, lune ali kaj podobnega, se ustavite pri meni na pivu, bomo razdrli kakšno močno ali pa zgolj obračali besede.

Bodi za uvod dovolj... V samem začetku bom na hitro odvil nekaj časovnih trenutkov od zadaj naprej. Ob srečanju s sedanjostjo, pa bomo furali naprej.

ARTHA - ART Hostnik Aleš

4 komentarji:

Unknown pravi ...

če bom šu s kolesom mim povej dam jst za rudno:) ;)

lepo te je videt,.. in to tvojo umetnost stkano preko tvojih rok in tvojega objektiva....komi čakam!
pisati ti velik ne bo potrebno, kajti slike povedo vse

Anonimni pravi ...

čudovite fotke in še marsikaj zanimivega!le tako naprej....! brigita

Anonimni pravi ...

Končno!! :):):)
Ponosna sem nate...
Sama sem že skoraj pozabila na tvojo željo po svoji strani...vidim pa, da sam nisi in da si pridno delal na tem...

Čestitam! Dobro zgleda in mislim, da je Turčija res prava na mestu, da je prva objavljena... ne vem zakaj, ampak mislim, da je bila kar neka prelomnica na tvoji umetniški poti... Jp! -> Si umetnik!!!

Komaj čakam novih-starih fotk (zaenkrat imam sama več tvojih fotk na svojem računalniku...tko da, kar pridno napolni svoj blog:))...

Pohvale še sledijo (in kritike seveda - pri meni brez tega ne gre :)hehe)

Pozdravček
Ivi

Unknown pravi ...

Oooo Ivi... tenx a lot :)